מספר 2 ברע"מ וקשריו לארגוני הטרור הבינלאומיים

מיד לאחר העברת תקציב המדינה מספר 2 במפלגת רע"מ, מאזן גנאים, מצהיר בפומבי על כך שמפלגתו. לטובתם של המחבלים הכלואים בישראל.

ח"כ גנאים מכהן בהנהלת עמותת אל-אקצה של התנועה האסלאמית. אותה העמותה שקיבלה את מימונה מארגוני לעידוד הטרור שהוצאו מהחוק בישראל.

 

 

 

הארגון Qatar Charity תרם לעמותת אל אקצה 41,513₪ ב-2007 ושנה לאחר מכן הוכרז כהתאחדות בלתי מותרת בישראל בשל העברת מימון לחמאס. בספטמבר 2015 נעצרו מנהלי הקרן ברמאללה, הורשעו בהעברת כספים לתשתיות טרור של חמאס ונכלאו למספר שנים.

 

העמותה Human appeal הוצאה מהחוק במאי 2008, בשל העברת מימון לחמאס.

 

 

הארגון Islamic Relief הוכרז ב-2014 על ידי שר הביטחון דאז בוגי יעלון, כהתאחדות בלתי מותרת, נחשו למה? נכון, בשל מימון חמאס. גם באיחוד האמירויות הארגון הוצא מהחוק.

 

 

        

 

 

הארגון Aman Palestin שתרם 125,150₪ לעמותה ב-2015 ופתח קורס משותף להכשרת מדריכי סיורים בהר הבית. 

 

בינואר 2015 פרסמה העמותה כי היא פותחת קורס משותף עם קרן אמאן פלסטין להכשרת מדריכי סיורים בהר הבית.                                                                                     

 

 

 

 

ביוני 2015 הוכרז הארגון כהתאחדות בלתי מותרת בישראל. חודש אח"כ יצא צו החרמה לכלל הכספים בישראל שמקורם בקרן.בתחילת יולי 2015 הוציא שר הבטחון צו החרמה לכלל הכספים בישראל שמקורם בקרן Aman Palestin.

כעבור מספר ימים, הוחרמו כלל הכספים שהיו בחשבון הבנק של עמותת אל אקצא בסך של 147,023 ש"ח והחשבון רוקן, בשל קבלת הכספים מ- Aman Palestin.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הארגונים, על פי השב"כ, חלק מקבוצת קרנות המכונה "קואליציית הצדקה" שהוקמה עם פרוץ האינתיפאדה בשנת 2000 במטרה לאגד ולתאם פעילות בין כל העמותות בחו"ל שמגייסות כסף לפעילות של תנועת האחים המוסלמים וחמאס, בארה"ב "קואליציית הצדקה" הוצאה מהחוק, אך בישראל האחים המוסלמים הולכים לקבל את כספי התקציב.

עמותת אל-אקצה של התנועה האסלאמית היא רק הקצה של הקרחון. רוצים לדעת עוד? לקריאת התחקיר לחצו כאן.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *