בעקבות חשיפת 'הקול היהודי': קוראים למעצר המופתי המסית

אלחנן גרונר מהקול היהודי חושף הסתה מטורפת של המופתי עכרימה סברי (שלא נעצר משום מה) בביקור אצל משפחת המחבל עודאי תמימי משועפט הוא הסביר את מעלת השהיד, מעלת הורי השהיד ואמר כי אם היו מבינים מהי מעלת השהיד כולם היו יוצאים לפעולות ג'יהאד. ארגון לביא הגיש נגד סברי כבר 4 תלונות והפרקליטות בנתיים מאתרגת אותו.

מסית באופן חופשי ולא נעצר: המופתי המסית עכרימה סברי במפגן הסתה נוסף, הפעם חריף יותר. בביקור שערך לפני מספר ימים אצל משפחתו של המחבל עודאי תמימי שביצע את הפיגועים במחסום שועפט ובכניסה למעלה אדומים, רצח את החיילת נועה לזר ופצע קשה מאבטח נוסף, הסביר סברי את מעלת השהיד והוריו ואמר כי אם היו מבינים את מעלת השהיד כולם היו יוצאים לבצע פיגועים.

סברי הדגיש בדבריו את משמעות המילה שהיד ואמר כי "מבחינה דתית למילה "שהיד" יש משמעות נשגבת, משמעות נכבדת, משמעות לאומית, שלא נמצאת ביתר הדתות".

"הם חיים (השהידים א"ג) אבל אנחנו כבני אדם לא מרגישים, הוא בגן העדן, אם ירצה האל, כי המלאכים הם אלה שמקבלים את פניו", אמר.

סברי שיבח את הורי המחבלים השהידים ואמר כי "אביו של השהיד ואמו של השהיד גם הם יהיו בגן העדן אם ירצה האל, בארמון שהוא מיוחד להם, והוא "ארמון השבח", הגמול שלו הוכפל, ואללה ישתבח שמו ויתעלה מחשיב לדרגת אורך הרוח [צַבְּר] הגבוהה ביותר היא שהאב נושא באורח רוח את אובדן הילד, זו דרגת אורך הרוח הגבוהה ביותר".

הוא המשיך להלל את השהידים ואמר כי "זו בחירה מאת אללה, אנשים נאבקים בצבאות, ולא כל אחד נהרג, לא כל אחד הופך לשהיד. אבל ריבוננו הוא זה שבוחר את הגורמים שראויים להיות בגן העדן ללא חשבון". בנוסף טען כי גופם של השהידים נותר שלם בקבר ולא נרקב.

אולם השיא הגיע כשסברי הסביר מדוע אוסרים על התקשורת הערבית לדבר על שהיד וג'יהאד. "התקשורת המערבית מזהירה ואוסרת על התקשורת הערבית לדבר על השהידים ועל הג'האד, אסור לדבר על הג'האד… הדברים כולם הם על ההתנגדות באופן כללי, בלי להזכיר את המילה שהיד או את תכונות השהיד, למה? כי אם כל האנשים ידעו עד כמה מעמד השהיד [גבוה], אז כל האנשים היו פונים [לדרך] ה"שהאדה" כדי להרוויח את הנדיבות האלוהית ["כַּרַם רַבַּאני"] הזו, את החסד האלוהי הזה, את המעמד הנשגב הזה, שריבוננו שם אותו לגמול/שכר היום".

יחד עם ארגון לך ירושלים אנחנו, פורום המשפחות השכולות, קוראים לעצור את הפצצה המתקתקת עכרימה סברי באופן מיידי! ומחזקים את ארגון "לביא" אשר צפויים להגיש תלונה נוספת.
הכתבה המלאה כאן: https://rb.gy/d1tsgu
0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *