העם אמר את דברו – עכשיו הגיעה העת למעשים למען שיפור ההרתעה – ראיון עם בועז קוקיא מראשי הפורום

העם אמר את דברו – עכשיו הגיעה העת למעשים!

אחרי מערכת בחירות ארוכה שבה שמענו המון דיבורים, נראה כי בשלו כל התנאים להעברה בכנסת של חוקי המאבק בטרור, ואי אפשר היה לבקש ממשלה טובה יותר מאשר זו המסתמנת לצורך כך.

פורום בוחרים בחיים של המשפחות השכולות מקדם בימים אלו פעילות אינטסיבית מול חברי הכנסת והבכירים בקואליציה המתגבשת מתוך מטרה לבטל את ההעברות התקציביות שהובטחו והחלו לזרום לכיוון מוסדותיה של התנועה האיסלאמית המחוברים לגורמים חמאסיים מעזה; לחקור את העמותות הללו בחקירה המפוקחת על ידי שירות הביטחון הכללי; וליישם במקביל שורה של מהלכים לחיזוק ההרתעה מול הטרור ומחולליו, והסביבה המארחת ומטפחת את מבצעיו.

במסגרת הפעילות השוטפת אנו עוקבים אחרי הליכים משפטיים נגד מחבלים שביצעו פיגועים, ומפעילים מעקב וניטור של פעולות שיפוטיות והרתעתיות כמו גם אחרי תנאי הכליאה של המחבלים שכבר נתפסו ונכלאו. תוך כדי מעקב זה אנו מלווים את המשפחות השכולות שבצער רב הצטרפו לחברי הפורום שלנו במעגל השכול הנורא, ומסייעים להם לעבור את מדורי הגיהינום שמהווים עבורם ההליכים המשפטיים נגד המחבלים שרצחו ופגעו ביקיריהם. אנו מאמינים שהקואליציה הנכנסת תיישם לפחות חלק גדול מהמהלכים הדרושים ותשנה משמעותית את המגמה הרעה מהשנה הקודמת, ובכלל.

לצד זאת, בהכירנו את המשחק הפוליטי היטב, ברור לנו שמה שלא ייכנס להסכמים הקואליציוניים – הוא בעל פוטנציאל גבוה להתמסמס. לכן היה לנו חשוב לקיים אתמול פגישה עם יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ', ולבקש ממנו לעגן בהסכמים דרישה לחוקים למלחמה בטרור ובהם: חוק גירוש מחבלים ישראלים; מניעת שיקום נכסים ותגמולים של משפחות מחבלים; ביטול כספי סנגוריה ציבורית למחבלים; אימוץ דוח ועדת קעטבי להחמרת תנאי מחבלים; ועוד. ח"כ סמוטריץ' היה קשוב וניכר כי בכוונתו להירתם אל מאבקנו להילחם בטרור גם באמצעים משפטיים. אנו בטוחים כי גם שרים אחרים יהיו.

צפו בדברים שאמר בנושא חבר הפורום בועז קוקיא בתכנית 'הכל כלול':

 

 

צפו בכנס המשותף לפורום בוחרים בחיים ותנועת אם תרצו בו פירטנו את תכניות ורעיונות הפורום לשיפור ההרתעה מול המחבלים ומחוללי הטרור:

 

מספר 2 ברע"מ וקשריו לארגוני הטרור הבינלאומיים

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *