הפגנו יחד עם משפחתו של מוטי כהן שנחטף ונרצח ב-2001 נגד שחרור המחבל

בני משפחתו של מוטי כהן הי"ד שנרצח על-ידי מחבלים בשנת 2001 שיגרו יחד עם הפורום מכתב לשרי הממשלה ולראש הממשלה בו קראו למנוע את שחרורו של המחבל הרוצח.

לפי המכתב, תתכנס ועדה מיוחדת בבית-משפט השלום ברמלה אשר תדון בבקשה לשחרר ממאסר של המחבל מאום אל-פאחם שביצע את הרצח יחד עם בן דודו.

"אנו מפצירים בכם בכל לשון של בקשה לעשות כל שלאל ידכם על-מנת למנוע את שחרורו של המחבל המתועב מהכלא הישראלי. עצם העלאת האפשרות כי הרוצח האכזרי ישוחרר מהכלא מדירה שינה מעיננו. הרצח שביצע היה כה אכזרי ומזוויע, עד כי מלאכת זיהוי הגופה היתה מורכבת וקשה במיוחד", כותבים בני המשפחה.

הם מוסיפים כי "מוטי, אדם עניו ומלח הארץ רק ביקש לשפץ במהרה את בית אמנו, ואפילו הבטיח מענק כספי לעובדים שיסיימו את עבודתם במהרה. כל זאת לא עניין באמת את רוצחיו, שאך ורק בשל היותו יהודי חטפו אותו מבית המשפחה בחדרה, ורצחו אותו באכזריות בל תתואר".

"בנסיבות אלה", נכתב, "אנו מבקשים כי תפעילו את כובד משקלכם על-מנת להשאיר את הרוצח אשרף אל בויראת בכלא לשארית חייו. מדובר באדם שהוכח כי הוא מסוכן לחברה, וקיים בליבנו חשש אמיתי כי אם ישוחרר – יחזור לרצוח ולפגוע ביהודים.

"כמשפחה שכולה שהצטרפה בעל כורחה למעגל המשפחות השכולות, אנו מבקשים מכם שלא להשאירנו לבד – ולעשות כל שביכולתכם כדי שחלילה לא יצטרפו משפחות נוספות למעגל הדמים הנורא הזה", לשון המכתב.

בני המשפחה וחברי הפורום הפגינו בכניסה לבית משפט השלום ברמלה.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *