בנט נגד המשפחות השכולות: "מפיצים פייק ניוז"

קשה לתאר את הכאב שאנחנו חווים בגלל נפתלי בנט, מי שהיה שותף שלנו למאבקים בעבר, כאשר הוא מאשים את המשפחות השכולות ב"הפצת פייק".

עד לא מזמן עוד סייענו למען הצלחתם של בנט ושקד, מתוך אמונה שהם ילחמו נגד העברת כספים לחמאס ולמשכורות רוצחי יקירינו; ויילחמו נגד לקשירת הידיים של הלוחמים.
בנט ושקד פנו למשפחות השכולות ושידרו את המוכנות ואת היכולת לפעול נגד הטרור בכל דרך אפשרית.

אחרי שנפתלי הכריז על הקמת הממשלה בתמיכת רע"מ, סירבנו להאמין. עד להעברת התקציב היינו בטוחים, כי בנט לא יודע את כל המידע ואת גודל הסכנה. במשך כמה חודשים חיפשנו מידע על התנועה האסלאמית כדי להוכיח לחברינו כי הוא טועה מסכן את המדינה. כך נולד התחקיר על הקשר בין רע"מ לחמאס שפורסם אצל איילה חסון בערוץ 13.
כן, מר בנט, עצרנו את חיינו האישיים בארבעת החודשים האחרונים כדי להשלים את התחקיר שהחל לפני כמעט שנה – ועבדנו לילות כימים כדי להספיק לסיים בזמן – כדי להספיק לשכנע אותך. אבל אתה אפילו לא העפת מבט עליו ופשוט בחרת לתקוף אותנו, להאשים בהפצת השקרים ולעודד את תומכיך ללעוג לנו ולכנותנו "כלים פוליטיים" של יריביך. אתה, מכולם.
ראש ממשלה שפותח קמפיין ומכנה בשמות משפחות שכולות, ועוד אלו מהן שהיו בין תומכיו, זוהי בהחלט מכה כואבת. אך עם הזמן נהינו פחות רגישים לכאב מהסוג הזה. כשהממשלה לא מסוגלת לפעול נגד הטרור, אין לנו ברירה, אלה לקום ולפעול כדי למנוע את האסון הבא.
אם בכל זאת תרצה, עוד לא מאוחר מידי. אתה יכול לקרוא את התחקיר המלא כאן.
0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *