חייבים להכניס לנגב כוחות צבא ולא משטרה – להחזיר את המשילות

לא הופתענו. לכל מי שעוקב אחרי מה שקורה בנגב בשנים האחרונות, המראות שראינו אתמול ובשומר החומות הם רק הפרומו לפרעות ולפיגועים שצפוים לנו מהבדואים שמשתתפים במהומות ובפרעות שחלקם פורעים וחלקם פשוט מחבלים.

 

כבר לפני כעשרים ושלושים שנה, ישראל אפשרה בקריצת עין לבדואים להבריח נשים שניות ושלישיות מעזה ומהרשות, ולצערי כיום מעל שליש מהילדים שנולדים בנגב הם ילדים שהאימא היא פלסטינית מעזה, ומהרשות אלו ילדים שיונקים את השנאה לנו היהודים ולמדינת ישראל מבני המשפחה מצד האמא. אלו ילדים שנולדו לפני עשרים ושלושים שנה ועכשיו הם נערים ובוגרים שמתנהגים כמחבלים, אפשר לראות את התגברות הפיגועים והשנאה לפי גדילתם.

 

בהתחלה לפני שנים אלו היו זריקות אבנים על אוטובוסים לעיתים רחוקות, אבל עם גדילתם הפיגועים שלהם גדלים כמו שראינו אתמול בלילה או בפיגוע שבו נרצח החייל רון קוקיא הי"ד ע"י מחבל בדואי שאמו היא שב״חית שהתחתנה עם בדואי ולצערי אם לא נתעשת נראה חמורים מהם בעתיד.

 

הויתורים של ממשלות ישראל ובתי המשפט בכל היבט משילותי ואי אכיפה ביטחונית הביאו למצב מסוכן מאוד לתושבי האזור ולמדינת ישראל והגרוע מכל זה הקמת הממשלה עם נציגי המגזר הבדואי ממפלגת רע"מ תומכי מחבלים מוצהרים ויש עשרות הקלטות והוכחות שהם תומכים במחבלים, כולל התבטאויות של בנט וחברי ימינה אחרים ומאז אנו רואים החמרה דרסטית של המהומות והפיגועים.

 

בכדי לשנות את את הכיוון, צריך להכניס כוחות צבא ולא משטרה שיכבשו מחדש את הנגב ויחזירו את המשילות בכל נקודה ופלישה ויישוב בנגב יאספו נשקים ויעצרו או יחסלו מחבלים ופורעים. חייבים לנצח אותם בצורה ברורה ומהירה ולהחזיר את המשילות ואת האדמות שהם השתלטו עליהם למדינה.

 

צריך לתת שקט ובטחון לכולנו, כולל הבדואים שחיים איתנו בשלום, משרתים בצבא ולצערי חלקם משפחות חללים שנהרגו למען המדינה.

 

הטור נכתב לאתר 0404 על ידי הרצל ומירב, הוריה של סגן שיר חג'אג' הי״ד, אשר נרצחה בפיגוע הדריסה הקטלני בטיילת ארמון הנציב בירושלים.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *